Shop Mobile More Submit  Join Login
Maid.....in AMERICA by gts Maid.....in AMERICA by gts
The return of the bad puns. :evillaugh:

Yeah it isn't the most dramatic but what the hell.


And if you didn't hear it before....enjoy your MAIDS!

Done w/pencil and blending stumps....



....on elephants


....while being dehydrated.


I am SO there.
Add a Comment:
 
:iconaerithsspirit:
AerithsSpirit Featured By Owner Mar 26, 2007
Thats so awesome...in America!

>.>...This is a Yu Gi Oh Abridged Series reference too isn't it? <.<
Reply
:iconbizhan-keizar:
bizhan-keizar Featured By Owner Mar 2, 2007
careful, put too many maids here, and deviantart will be closed....because of aids
Reply
:iconyeenoghu:
Yeenoghu Featured By Owner Mar 1, 2007
This is just awesome work, I see nothing at all wrong with her proportins, the shading, the cloth. Wow. just great.
Reply
:iconkillerboomist:
Killerboomist Featured By Owner Mar 1, 2007
still sexy
Reply
:iconliljoe:
LilJoe Featured By Owner Mar 1, 2007  Student Traditional Artist
great pose and shading
Reply
:iconakio-sonada:
Akio-Sonada Featured By Owner Feb 27, 2007  Student Digital Artist
I think everybody enjoy's their maids. and she is really cute ^^
Reply
:iconstickmanartist:
stickmanartist Featured By Owner Feb 26, 2007
I'd like to see you find one in real life. lol j/k
Reply
:iconmalkavian87:
Malkavian87 Featured By Owner Feb 26, 2007
Very nice pic :clap:
Reply
:icontatsujinedge:
TatsujinEdge Featured By Owner Feb 26, 2007
Whoa elephants really, lol great work man i really like her expression :nod:
Reply
:icongloomknight:
gloomknight Featured By Owner Feb 25, 2007
that is a pretty bad pun. But this is sweet drawing :D
Reply
:iconspoon-san42:
spoon-san42 Featured By Owner Feb 25, 2007
i like! you are extremely good at what you can do with a pencil and hope i too can get like that! keep up the good work!
Reply
:iconraistlinsdaughter:
RaistlinsDaughter Featured By Owner Feb 25, 2007  Student Artist
Love it babes!!!! I can't wait to see more and.. yes.. i will use the pun as before, I wish I had you're "maid" skills lol.
Reply
:iconrv-tide:
RV-TIDE Featured By Owner Feb 24, 2007  Professional Digital Artist
Nice work as usual. :+fav:
Reply
:iconryanmcmurry:
RyanMcMurry Featured By Owner Feb 24, 2007  Professional General Artist
haha the mini tie rocks!
Very cool.
And for being dehydrated on an elephent too!
Reply
:iconkazenokisara:
KazenoKisara Featured By Owner Feb 24, 2007
hehehehe, she's so cute!! I like her Mikuru mole ^_~
Reply
:iconauthort:
AuthorT Featured By Owner Feb 24, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Nice. She looks Asian.
Reply
:iconadhadh:
ADHadh Featured By Owner Feb 24, 2007  Student Filmographer
Heh, are you a maid man? :P
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 24, 2007  Professional General Artist
:XD: I have no shame
Reply
:iconclairezorz:
Clairezorz Featured By Owner Feb 24, 2007
Hell yes, bad puns. I missed them. xD

Aw, man, I need to put more work into my...well, work. xD
Reply
:icontorutheangel:
TorutheAngel Featured By Owner Feb 23, 2007
Iiii'm gonna take a long shot and guess you've seen that Yu-Gi-Oh video of Bandit Keith on Youtube. XD

Nice work, by the way.
Reply
:iconthe-bacon-thief:
The-Bacon-Thief Featured By Owner Feb 23, 2007
Beautiful shading!:heart:

Personally I prefer living with a hernia..
But this is ten times better!
Reply
:iconpsycho-gaze:
Psycho-Gaze Featured By Owner Feb 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
Sweet pencil-rendering. But is it me, or is her head a tad big?
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional General Artist
shhh i'm trying to keep myself in denial :paranoid:

yeah i noticed XD
Reply
:icongmergirl86:
Gmergirl86 Featured By Owner Feb 23, 2007
lovely shading and costume design......

..... in America
Reply
:iconjon-wood:
Jon-Wood Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional Digital Artist
That sash would SO get caught on the Tiffany end lamps.
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional General Artist
yeah....wut? :?
Reply
:iconcapz787:
capz787 Featured By Owner Feb 23, 2007
sexy...^__^ nice work! ^^
Reply
:icontenchin:
Tenchin Featured By Owner Feb 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
:salute: God Bless American Jiggly Boobs
Reply
:iconsilentshin0bi:
Silentshin0bi Featured By Owner Feb 23, 2007
that's hiarious man, iuv teh pic as well
Reply
:icondanhowardart:
DanHowardArt Featured By Owner Feb 23, 2007
she can dust my cabinet...or polish my knob!!!
Reply
:iconkatgotclaws:
Katgotclaws Featured By Owner Feb 23, 2007  Hobbyist General Artist
why goes she look 10?
Reply
:iconkamitaiya:
Kamitaiya Featured By Owner Feb 23, 2007
Oooh, I like, I like
Reply
:iconitsnagihide:
itsnagihide Featured By Owner Feb 23, 2007  Student Filmographer
LOL YOU ASS!
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional General Artist
Oh you're just mad because of the stress of delivering 9 kids in 1 day. :XD:
Reply
:iconitsnagihide:
itsnagihide Featured By Owner Feb 24, 2007  Student Filmographer
OMG shut yo mouth - you just wish you were with me - pervert~!
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 24, 2007  Professional General Artist
Closet pervert :p
Reply
:iconm16saint:
m16saint Featured By Owner Feb 23, 2007
lol. very cool. reminds me of Zelda for some odd reason
Reply
:iconunforgetablememory:
UnforgetableMemory Featured By Owner Feb 23, 2007
Awesome work!
Reply
:iconnickwario:
nickwario Featured By Owner Feb 23, 2007  Student
Man, that's really good. The shading is just amazing.
Reply
:iconwowkrynne:
WoWKrynne Featured By Owner Feb 23, 2007  Student
SO JEALOUS OF YOUR MAD SKILLZ!!!!!!!!!!
Reply
:iconzaxter:
Zaxter Featured By Owner Feb 23, 2007
You mean maid skills.
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional General Artist
:lmao:
Reply
:iconwowkrynne:
WoWKrynne Featured By Owner Feb 23, 2007  Student
HAHAHA yeah! :lmaO: nice one !!
Reply
:iconredwingsdragon:
RedWingsDragon Featured By Owner Feb 23, 2007
Great work here
Reply
:iconsinkato:
sinkato Featured By Owner Feb 23, 2007   Digital Artist
Maids rock. Hardcore. XD YOU NEED TO DRAW FANSERVICE GIRL.....again.

Oh, are you going to Akon this year?
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 23, 2007  Professional General Artist
yup, already got my table registration and everything :D


and i was actually working of a redo of FSG >.>
Reply
:iconambimie:
Ambimie Featured By Owner Feb 28, 2007
fsg ... and the nightmares come back xD :p

You totally got me! I was expecting something from the movie. And .. is that a beauty mark on her boob? :rofl:
Reply
:icongts:
gts Featured By Owner Feb 28, 2007  Professional General Artist
I consider it a target. SHAWING!
Reply
:icont-major:
t-major Featured By Owner Feb 23, 2007
WAKKA WAKKA!!!
Reply
:icondermetzgermeister:
DerMetzgermeister Featured By Owner Feb 23, 2007
ENJOY YOUR AYYYYYYYYYYDS
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 23, 2007
Image Size
123 KB
Resolution
501×954
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,632
Favourites
126 (who?)
Comments
58
Downloads
45
×